Algemene voorwaarden, ieder bedrijf heeft ze. Wij dus ook. Maar, haast niemand leest ze! Laat dit nou komen door de gigantische lap onleesbare tekst. Wij willen dit graag anders doen. Wij willen graag dat u weet waar wij waarde aan hechten en duidelijkheid en eerlijkheid is het begin van een goede en succesvolle samenwerking. Alleen dan valt er samen veel te bereiken.
Dus, onze Algemene Voorwaarden: Versie 1.1, januari 2017.
Helder zaken doen. Wij zijn er om samen met u dingen te maken die indruk maken op uw doelgroep. Doelen bereiken, verbeteren, voorlopen op de rest. Wij verdiepen ons in uw bedrijf en de doelgroep, maar tegelijkertijd hechten wij veel waarde aan de samenwerking tussen u en ons als persoon. Open samenwerken en de boel vooral niet voor de gek houden. Is de koek op? Dan mocht het niet zo zijn. Wij werken (liever) niet met contracten of ingewikkelde constructies. Wij zullen de gemaakte kosten conform de offerte in rekening brengen en gaan beide na een stevige handdruk verder.
Twelve Photographic Services bestaat uit meerdere personen met ieder zijn vakgebied. Het zal dus voorkomen dat u met meerdere mensen contact zult hebben tijdens een opdracht. Wij zorgen ervoor dat dit overzichtelijk blijft en proberen u ten alle tijden zo veel mogelijk te ontlasten.
Wij tonen inzet. Veel inzet. Zodra wij een klus aannemen en voor u mogen uitvoeren dan gaat het gas erop en doen we er alles aan om resultaten te boeken. Wij verwachten van u net zo veel enthousiasme en inzet als u dat van ons verwacht.
Alle producten waarvoor u ons heeft betaald zijn van u. Ook als onze samenwerking beëindigd dan veranderd daar niets aan en wij brengen niets extra in rekening. U kunt het geleverde werk voor elk doeleind gebruiken. Het doorgeven aan andere commerciële partijen / bedrijven stellen wij echter niet op prijs en is niet toegestaan zonder specifieke toestemming. Als u dit wilt, neem dan eerst contact met ons op.
Voor iedere klus krijgt u een gepaste offerte. Deze proberen wij altijd zo duidelijk en volledig mogelijk op te maken. De kans dat u voor verassingen komt te staan is heel erg klein. Wij staan ook altijd open voor een gesprek. Bent u het ergens niet mee eens? Zijn er onverhoopt zaken die de klus zo drastisch veranderen dat het invloed zou hebben op de oorspronkelijk afspraak, dan praten we hier eerst over voor we verder gaan.
Betalingen horen erbij. Wij sturen een factuur na afronding van het project en op deze factuur staat een termijn van 30 dagen. Wij houden niet van herinneren en aanmanen, omdat dit een erg nare nasmaak geeft aan een mooie opdracht. Betaalt u niet op tijd, dan brengen wij de wettelijke rente in rekening en ook alle overige gemaakte (incasso)kosten zijn voor uw rekening. Bij virtuele tours en bedragen hoger dan € 2500 ex btw. kunnen wij een voorschot vragen.
Dat was het. Onze basis voor een open en eerlijke samenwerking. Wij maken geen misbruik van u en wij verwachten ook dat u geen misbruik maakt van ons. Valt ons product tegen? Gaat het mis? Dan lossen wij dat op, voor u en voor onszelf.
Wij aarzelen nooit als wij het gevoel krijgen dat er moedwillig gebruik wordt gemaakt van onze visie op samenwerken.
Wij zullen de noodzakelijk stappen nemen als het echt niet anders kan. Deze uitgangspunten zijn gebaseerd op het Nederlands recht en van toepassing op al onze werkzaamheden. Eventuele geschillen kunnen alleen aan de rechter te Rotterdam worden voorgelegd